تكریم و تقدیر از بازنشستگان شرکت خدمات بازرگانی معادن و فلزات غیر آهنی – دفتر کرمان

تكریم و تقدیر از بازنشستگان شرکت خدمات بازرگانی معادن و فلزات غیر آهنی – دفتر کرمان
در راستای نکوداشت مقام و منزلت بازنشستگان؛ مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت خدمات بازرگانی معادن و فلزات غیر آهنی – دفتر کرمان در سالن کنفرانس شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت، آقاي دکتر توحیدی مدیر عامل محترم شرکت خدمات بازرگانی معادن و فلزات غيرآهني، در آیین تکریم بازنشستگان شرکت ، که روز چهارشنبه 15 آذرماه 1402 در سالن کنفرانس شرکت برگزار شد، با قدردانی از سال‌ها کار و تلاش بازنشستگان اظهار داشتند: کشورمان امروز با تلاش سال‌های گذشته شما عزیزان ساخته شده و در آینده نیز به دست توانای جوانان این مرز و بوم به شکوفایی ادامه خواهد داد.
آقاي دکتر توحیدی افزودند: بازنشستگی به معنی جدایی از سازمان نیست بلکه پیشکسوتان و بازنشستگان باید تجربیات خود را در اختیار جوانان قرار دهند.
وی با تأکید بر رعایت احترام به ‌مراتب انسانی و قدردانی از همکارانی که بیش از سی سال فعالیت صادقانه و ارزنده در جهت ارتقای صنعت تلاش کرده‌اند؛ ابراز نمودند: باهمت و کوشش جمعی می‌توان موفقیت‌های بزرگی را آفرید که امید است با تلاش هرچه بیشتر همکاران بتوان همواره شاهد رشد و تعالی هر چه بیشتر صنعت کشورمان باشیم.
آقاي دکتر توحیدی با بیان اینکه در فرهنگ غنی ایرانی اسلامی، تکریم، حفظ حرمت و عزت پیشکسوتان به ‌عنوان یک ارزش مورد تأکید قرار گرفته است، افزودند: من از سعی و تلاش شما عزیزان که فعالان دیروز و خردمندان امروز هستید و بخش مهمی از عمر خود را در راه توسعه صنعت و بازرگانی سپری کردید و سی سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت گذراندید و جهت تحقق اهداف سازمانی، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدید قدردانی می‌نمایم.
در پایان این مراسم از آقایان محمد علی اسدی نسب، محمد باقر ارشلو زاده، و سرکار خانم ها طاهره ابوالهادی و سمیه پورخالقی تقدیر شد.